خانه مقالات فال فال امروز حافظ فال امروز حافظ ۲۱ آذر + تعبیر کامل، فال سرنوشت شما

فال امروز حافظ ۲۱ آذر + تعبیر کامل، فال سرنوشت شما

۰
فال امروز حافظ ۲۱ آذر + تعبیر کامل، فال سرنوشت شما
فال امروز حافظ 21 آذر

فال امروز حافظ ۲۱ آذر، همراه با تفسیر کامل تقدیم متولدین خوش مشرب امروز، همراه فال روزانه حافظ، با تفسیری کامل و زیبا و دلنشین و البته فال سرنوشت واقعی که برای شما آماده کردیم، با یونیکا و فال امروز برای متولدین ۲۱ آذر همراه باشید.

فال امروز حافظ ۲۱ آذر 

شما یک فرد عملی، حساس، اجتماعی و صادق هستید. همچنین حافظه‌ی قوی‌ای دارید. شما از تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز لذت می‌برید، اما باید مواظب باشید که در این راه ولخرجی نکنید. در سال جاری، منافع مالی زیادی و همچنین پاداش کلان برای زحماتی که کشیده‌اید، منتظرتان است، اما برای دستیابی به اهدافتان باید متمرکز باشید.

در فال امروز حافظ ۲۱ آذر آمده است اگر نتوانید اطلاعات و پشتیبانی کافی را جمع‌آوری کنید، ممکن است ضرر کنید، پس تمام توان و انرژی را بکار بگیرید تا از شکست جلوگیری کنید. نیمه‌ی دوم سال جاری برای شما برای فعالیت‌های اقتصادی بهتر خواهد بود، اما در این دوره هم، مصالحه در تجارت و فعالیت‌های اقتصادی مشترک را به چشم نگه دارید. عشق و روابط شما امسال به نوعی رشد خواهند کرد و برخی از شما ممکن است در این سال به دستاوردهای بزرگی برسید. آذر، بهمن و تیر ماه‌های مهمی برای شما خواهند بود.

متولد : جنگل سرسبز       سمبل : وال

شعار : من اراده دارم      ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : آتش           شخصیت : ثابت

فلز وجود : سرب               سنگ خوش یمن : یاقوت 

   عدد خوش یمن : ۶     رنگ محبوب : لاجوردی 

گل محبوب : آفتابگردان

فال امروز حافظ ۲۱ آذر (غزل۳۳۸)

امروز به نیت متولدین ۲۱ آذر ماه تفالی به حافظ زدیم و غزل ۳۳۸ را حافظ شیرازی برای ما نمایش داد.

برای تعبیر خواب اختصاصی ، استخاره مجرب و فال حافظ ازدواج با آیدی تلگرام  تماس بگیرید.

صوت غزل ۳۳۸ حافظ

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم

گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو
آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

من آدم بهشتیم اما در این سفر
حالی اسیر عشق جوانان مه وشم

در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز
استاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم

شیراز معدن لب لعل است و کان حسن
من جوهری مفلسم ایرا مشوشم

از بس که چشم مست در این شهر دیده‌ام
حقا که می نمی‌خورم اکنون و سرخوشم

شهریست پر کرشمه حوران ز شش جهت
چیزیم نیست ور نه خریدار هر ششم

بخت ار مدد دهد که کشم رخت سوی دوست
گیسوی حور گرد فشاند ز مفرشم

حافظ عروس طبع مرا جلوه آرزوست
آیینه‌ای ندارم از آن آه می‌کشم

تفسیر غزل ۳۳۸ حافظ

غزل 338 حافظ
غزل ۳۳۸ حافظ

تعبیر فال امروز حافظ ۲۱ آذر

بهتر است استعدادها و توانایی‌هایت را به خوبی شناخته‌ای، اما امکانات لازم برای استفاده از آنها را نداری. در راه رسیدن به هدف، پایداری به خرج بده، زیرا بزودی امکانات لازم مهیا خواهد شد و تو با دست خالی به موفقیت‌های بزرگ مالی و اجتماعی دست خواهی یافت و آرزوی دیرینه ات برآورده خواهد شد.

در تعبیر دیوان حافظ: حضرت حافظ در بیت های دوم و آخر می فرماید:
۱-در عشق و محبت، برای عاشق، سوختن و شکیبا پذیری ضروری است. همین است که من مانند شمع برای سوختن کاملاً آماده ام.من آرزوی جلوه دارد و آماده جذب زیبایی است ولی منابع و امکانات لازم برای دستیابی به این آرزو را ندارم.

۲- نباید کسی بداند در آرزوی چیزی هستید و چشم به دنبال او می‌باشید. پس بهتر است راز خود را آشکار نسازید و از دیگران پنهان بمانید.

۳- آینه ای درخشان در انتظار شماست بطوری که هر روز شاهد موفقیت بیشتری خواهید بود اما سعی کنید حق شناس باشید.

۴- با موفقیت فاصله چندانی ندارید اما نیاز به زمان و حوصله می‌باشد. به زودی امکانات بسیاری در اختیار خواهید داشت.

۵- در فال امروز حافظ ۲۱ آذر آمده است نگران او و کارش نباشید، زیرا او همچنان در حال توسعه است و به هدفش می‌رسد.

۶- خرید و فروش خوب است. مسافرت فعلاً صلاح نمی‌باشد، چون مسافرت مهمی در آینده در پیش است. ازدواج و طلاق نیز در انتظار شماست.

 

فال امروز من

فال امروز من

در روز تولدتان، آسمان پر از ستاره‌های درخشان است و همه‌ی آن‌ها به افتخار شما نور می‌دهند. امروز شما می‌توانید به هر چیزی که دلتان می‌خواهد برسید و به هدف‌هایتان نزدیک‌تر شوید. این روز برای شما پر از انرژی و قدرت است و شما می‌توانید هر چیزی که بخواهید را به دست آورید. در فال امروز شما ماه کامل در آسمان شب با قدرت می‌تابد و پهنه آسمان را روشن می‌کند.

فال سرنوشت:

شما متولدین ۲۱ آذر، افراد با شخصیت و قدرتمند هستید. شما همیشه به دنبال رسیدن به اهدافتان هستید و هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از رسیدن به موفقیت باز دارد. شما دارای استعدادهای فراوانی هستید و قادر به تحقق آرزوهای بزرگ خود می‌باشید. با اعتماد به نفس و پشتکار خود، شما می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید دست یابید و زندگی شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

به خودتان اعتماد کنید و به راه خود ادامه دهید، شما قادر به دست یافتن به هر چیزی که می‌خواهید هستید. این روز تولد شما فرصتی بزرگ برای شروع یک دوره جدید و پر از موفقیت است. از این روز به عنوان نقطه عطفی در زندگیتان استفاده کنید و با اعتماد به نفس و انگیزه بالا به دنبال رسیدن به آرزوهایتان بروید.

گزیده فال امروز حافظ ۲۱ آذر

در فال امروز شما اشاره شده است انرزی مضاعفی به شما تزریق خواهد شد و با قدرت و شور به سمت ساختن آینده‌تان قدم خواهید برداشت در فال امروز حافظ ۲۱ آذر آمده استشما شخصیتی قدرتمند خواهید داشت و با پشتکار که به خرج خواهید داد به تمام اهدافتان خواهید رسید در فال سرنوشت شما رسیدن هدفتان و تحقق آرزوها پیش‌بینی شده است. پس بدون توقف به پیش برانید که سعادت در پی شماست.

پیشنهاد مطالعه

تعبیر خواب تلفنی

استخاره تلفنی 

استخاره آنلاین

تعبیر خواب آنلاین

ترک پاسخ

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید