استخاره تلفنی کجا به کار می‌آید؟

خیلی از ماها در زندگی شخصی خود با تردید و سردرگمی روبرو می‌شویم و حتی پس از مشورت با افراد آگاه،.قادر به تصمیم گیری نیستیم و هنوز دچار تردید و دودلی هستیم. به قول معروف« نه پای رفتن داریم و نه دل ماندن» در چنین مواقعی، بهتر است استخاره کنیم و از این سردرگمی رهایی پیدا کنیم.

استخاره تلفنی یونیکا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در وضعیت اضطرار قرار گرفته باشید باید در سریع ترین زمان ممکن یکی از حساس ترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. اما هنوز قلب‌تان آرام نگرفته است نمیدانید دقیقا چه تصمیمی بگیرید تا در آینده نزدیک افسوس نخورید.

بعضی مواقع گرفتن یک تصمیم به قدری شما را درگیر میکند که هر چه‌قدر بیشتر فکر میکنید، بیشتر مشورت میکنید کمتر به نتیجه می‌رسید اینجا باید چه کنیم؟  و این کلاف سردرگمی را چگونه باز کنیم و شاید هزار بار از خود سوال کنید تصمیم درست کدام است کاش میشد یک انرژی خاص به من القا شود که بتوانم آینده راپیش‌بینی کنم.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا آینده را پیش بینی کنید، ما به شما کمک میکنیم تا بر دودلی و تردید خود غلبه کنید و با آرامش قلب تصمیم بگیرید

کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان شما را راهنمایی کنیم، برای گرفتن استخاره تلفنی ابتدا در صفحه رسمی ما پیغام بگذارید تا شماره تلفن ضروری برای شما ارسال شود.

 

صفحه رسمی استخاره تلفنی
صفحه رسمی استخاره تلفنی یونیکا
صفحه تلگرام استخاره تلفنی
صفحه تلگرام استخاره تلفنی یونیکا

استخاره به معنای خواستن خیر و خوبی از خداوند است. افراد مومن هنگامی که در کاری مرتبط با زندگی خود در تردید و توانمندی انتخاب صحیح نیستند، به استخاره روی می‌آورند. در اسلام، استخاره انواع مختلفی دارد که به عنوان مثال استخاره مطلق، استخاره مشورتی، استخاره قلبی، استخاره با قرآن، استخاره با تسبیح و استخاره با کاغذ نام برده می‌شود. در این متن، ما به توضیحاتی درباره استخاره با قرآن می‌پردازیم.

آداب  و روش استخاره گرفتن با قرآن

 

آداب استخاره با قرآن

وضوء: قبل از شروع استخاره، باید وضوء بگیرید و به پاکیزگی نیت کنید.

نیت و تعهد: نیت کنید که با خداوند در این استخاره مشورت می‌کنید و تعهد داشته باشید که نتیجه‌ای که می‌گیرید را رعایت خواهید کرد.

انتخاب سوره: سوره مورد نظر برای استخاره را انتخاب کنید. معمولاً سوره‌های معروفی مانند آل‌عمران، یوسف، یس و قصص برای این منظور به کار می‌روند.

نماز استخاره: دو رکعت نمازی بخوانید، و پس از سلام از خداوند خیر و برکت در انتخاب خود بخواهید.

دعا: پس از نماز، دعایی برای استخاره بخوانید و از خداوند خواسته خود را آشکار کنید.

دعای استخاره امام سجاد (ع):

از جمله  این ادعیه میتوان به دعای شماره 33 صحیفه سجادیه اشاره کرد:

« اللَّهُمَّ إِنِی أَسْتَخِیرُک بِعِلْمِک، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اقْضِ لِی بِالْخِیرَةِ وَ أَلْهِمْنَا مَعْرِفَةَ الِاخْتِیارِ، وَ اجْعَلْ ذَلِک ذَرِیعَةً إِلَی الرِّضَا بِمَا قَضَیتَ لَنَا وَ التَّسْلِیمِ لِمَا حَکمْتَ، فَأَزِحْ عَنَّا رَیبَ الِارْتِیابِ، وَ أَیّدْنَا بِیقِینِ الْمُخْلِصِینَ.

وَ لَا تَسُمْنَا عَجْزَ الْمَعْرِفَةِ عَمَّا تَخَیرْتَ فَنَغْمِطَ قَدْرَک، وَ نَکرَهَ مَوْضِعَ رِضَاک، وَ نَجْنَحَ إِلَی الَّتِی هِی أَبْعَدُ مِنْ حُسْنِ الْعَاقِبَةِ، وَ أَقْرَبُ إِلَی ضِدِّ الْعَافِیةِ.

حَبِّبْ إِلَینَا مَا نَکرَهُ مِنْ قَضَائِک، وَ سَهِّلْ عَلَینَا مَا نَسْتَصْعِبُ مِنْ حُکمِک، وَ أَلْهِمْنَا الِانْقِیادَ لِمَا أَوْرَدْتَ عَلَینَا مِنْ مَشِیتِک، حَتَّی لَا نُحِبَّ تَأْخِیرَ مَا عَجَّلْتَ، وَ لَا تَعْجِیلَ مَا أَخَّرْتَ، وَ لَا نَکرَهَ مَا أَحْبَبْتَ، وَ لَا نَتَخَیّرَ مَا کرِهْتَ.

وَ اخْتِمْ لَنَا بِالَّتِی هِی أَحْمَدُ عَاقِبَةً، وَ أَکرَمُ مَصِیراً، إِنَّک تُفِیدُ الْکرِیمَةَ، وَ تُعْطِی الْجَسِیمَةَ، وَ تَفْعَلُ مَا تُرِیدُ، وَ أَنْتَ عَلَی کلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ»

 

انتظار و توجه: پس از استخاره، با آرامش انتظار کنید و به دلیل و توجه به هر نشانه‌ای که در زندگی روزمره تان می‌آید، توجه داشته باشید. این نشانه‌ها می‌توانند به شما راهنمایی کننده‌ای برای انتخاب صحیح باشند.

لازم به ذکر است که استخاره یک ابزار روحانی است و نتیجه‌گیری نهایی بر اساس احساسات شخصی و تحلیل‌های دقیق‌تر نیاز دارد. در صورتی که تردید شما همچنان ادامه دارد، می‌توانید با مشاوره‌ی فرد مورد اعتماد یا متخصصان مربوطه بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مناسب برای استخاره

مرحوم شیخ عباس قمی در حاشیه مفاتیح الجنان بهترین اوقات برای استخاره با قرآن کریم را مشخص کرده است:

 

روز شنبه: از صبح تا وقت ناهار و پس از ظهر تا عصر.
روز یکشنبه: از صبح تا ظهر و از عصر تا مغرب.
روز دوشنبه: از صبح تا طلوع آفتاب و پس از ناهار تا ظهر، و از عصر تا وقت عشا.
روز سه شنبه: از وقت ناهار تا ظهر، و پس از عصر تا وقت نماز عشا.
روز چهارشنبه: از صبح تا ظهر و پس از عصر تا وقت عشا.
روز پنج شنبه: از صبح تا طلوع آفتاب و پس از ظهر تا نماز عشا.
روز جمعه: از صبح تا طلوع آفتاب و بعد از ظهر تا عصر.

به این ترتیب، این اوقات به عنوان زمان‌های مناسب برای استخاره با استفاده از قرآن کریم توصیه می‌شود.

 کی استخاره تلفنی بگیریم؟

تعبیر خواب تلفنی
تعبیر خواب تلفنی

استخاره گرفتن می‌تواند در مواقعی که مردد هستید و تصمیم‌گیری سختی را با خود دارید، به شما کمک کند. استخاره می‌تواند به عنوان یک ابزار تصمیم‌گیری مؤثر در امور مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از جمله مواردی که می‌توانید به وسیله استخاره تلفنی بررسی کنید، می‌تواند شامل انتخاب مسیر حرفه‌ای، تصمیم درباره‌ی انتخاب دانشگاه یا رشته تحصیلی، انتخاب همسر یا شریک زندگی، انتقال به شهر یا کشور دیگر، خرید یا فروش ملک،استخاره واقعی برای شروع کار و سایر تصمیمات مهم زندگی باشد.

 

استخاره تلفنی و معتبر:

استخاره آنلاین به عنوان یک روش مدرن به‌سادگی قابل دسترسی است و می‌توانید از آن در محیط‌های مختلف استفاده کنید. از آنجا که استخاره تلفنی از طریق قرآن کریم انجام می‌شود و مراحل آن درست انجام شود، می‌توان به عنوان یک روش معتبر و قابل استناد در نظر گرفت. معمولاً استخاره آنلاین نیز بر مبنای قرآن انجام می‌شود و آیات تصادفی از قرآن کریم برای پاسخ‌دهی به سؤالات استفاده می‌شوند.

اهمیت مشورت با خدا در  استخاره

اهمیت مشورت با خدا در دعای استخاره بسیار مهم است. کسی که به خدا استخاره کند و با مؤمنان مشورت کند، باید در کار خود پایداری و اصرار داشته باشد تا پشیمان نشود.

وَ شَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَی اللهِ؛ و در کارها با آنها مشورت کن و هنگامی که (پس از مشورت و تبادل آراء) تصمیم به انجام کاری گرفتی (قاطعانه دست به کار شو) بر خدا توکل کن. (سوره آل عمران، آیه159)

امام جعفر صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند:

اِذا اَرادَ اَحَدُکمْ اَمْراً فَلا یشاوِرْ فِیهِ اَحَداً حَتّی یبْدَأْ فَیشاوِرَ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَقیلَ لَهُ:ما مُشاوَرَةُ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ؟ قالَ:یسْتَخیرُ اللهَ فیهِ اَوَّلا ثُمَّ یشاوِرُ فیهِ، فَاِنَّهُ اِذا بَدَأَ بَاللهِ اَجْرَی اللهُ لَهُ الْخَیرَ عَلی لَسانِ مَنْ شاءَ مِنَ الْخَلْقِ:(بحارالانوار، ج91، ص252)

زیرا در سوره آل عمران آمده است: “و در کارها با آنها مشورت کن و هنگامی که تصمیم گرفتی، بر خدا توکل کن.” همچنین امام صادق(ع) تأکید کرده که قبل از مشورت با دیگران، ابتدا با خدا مشورت کنیم و او را بخواهیم که خیر را برایمان انتخاب کند. سپس با دیگران مشورت کنیم، زیرا خدا خیر را در زبان هر که بخواهد جاری خواهد شد.

شرایط انجام استخاره تلفنی در یونیکا

شرایط کلی استخاره

✅ تکرار استخاره صحیح نیست و در صورت تکرار ملاک همان استخاره اول است

✅ استخاره تفسیر مفصل ندارد.

✅مهم‌ترین قسم، نیت استخاره کننده است.

✅استخاره مشورت با خداست، به خدا اعتماد کنید.

✅ترک استخاره مکروه است، ولیکن منعی ندارد.

❇️ استخاره فقط در اوقاتی که وارد انجام میشود.

استخاره قرآنی
استخاره با قرآن آیات

دریافت هزینه بابت استخاره و تعبیر خواب

کانال ایتا و تلگرام یونیکا ، پشتیبان سایت یونیکا است

🔗. آدرس سایت یونیکا:

دریافت هزینه صرفا جهت ادامه حیات سایت و کانال های این مجموعه است.

کمک‌های شما فقط برای هزینه‌های جاری سایت ( هاست، باز طراحی، افزونه ، تولید محتوا، بهینه سازی سایت، و سایر امور) صرف می‌شود.
و هیچ گونه استفاده شخصی ندارد.

هزینه استخاره تلفنی 50 هزار تومان است.

شرایط پاسخ‌گویی به کاربران

پاسخگویی به کاربران به سه عامل بستگی دارد، و اگر بعضا ممکن است مدتی را منتظر دریافت پاسخ بمانید.

حجم پیام های دریافتی: در برخی روزها ممکن است بدلیل حجم پیام دریافتی قادر به پاسخگویی سریع نباشیم.
در نظر داشته باشید که انجام استخاره شرایط و آداب مخصوص خود را دارد و به همین دلیل زمان بر خواهد بود.
به این موارد زمان تفسیر استخاره را هم اضافه کنید.

اوقات استخاره:
انجام اوقات استخاره فقط در ساعاتی که توصیه شده انجام میشود و همین ممکن است پاسخ گویی را با تأخیر روبرو کند.

شرایط کلی درخواست استخاره:

  • مورد استخاره‌ را ارسال کنید و دقیقا مشخص کنید برای چه موردی قصد استخاره دارید.
  • اگر بنابر شرایط نیاز به استخاره فوری دارید حتما قید کنید.
  • نیت خود را مشخص کنید
  • تعدادی از استخاره ها در کانال ارسال می‌شود، تا راهنمای دوستان باشد.

شرایط کانال ایتا و تلگرام

استفاده از خدمات برای کاربرانی که از قبل عضو باشند رایگان است.

از هر کاربر فقط یک بار هزینه دریافت می‌شود.

اگه از کانال خارج شوید امکان استفاده رایگان خدمات از شما سلب می‌شود.
تمامی کاربران که در کانال عضو هستند از کسانی تشکیل شدند که درخواست استخاره و تعبیر خواب داشتند.یا به واسطه سایت وارد کانال شدند.

هیچ گونه تبلیغات در نظر نگرفته شده است.

کانال ایتا
https://eitaa.com/uniqae

شماره تماس برای استخاره تلفنی

09338864714

قبل از تماس حتما در کانال ایتا هماهنگ کنید فقط به شماره‌های که نوبت رزرو کرده باشند پاسخ داده خواهد شد.

برای استخاره رایگان پایین صفحه دیدگاه ارسال کنید.

مقالات مرتبط

استخاره ازدواج

استخاره برای طلاق

استخاره خوب و بد

10 نظرات

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید