تعبیر خواب آنلاین یونیکا

یونیکا تنها مرجع تخصصی تعبیر خواب، که به شکل آنلاین و تلفنی آماده پاسخگوی و تعبیر خواب های شماست.

خواب های شما در سریع‌ترین زمان ممکن توسط معبران و روانشناسان خواب تعبیر و تفسیر خواهد شد.

.

.

.

.

جدیدترین تعبیر خواب

برای نمایش در حالت بروی منوی همبرگری کیلیک کنید

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

با تعبیر خواب آینده در دسترس شماست.
.

.

.

..

آرامش، هدیه ما به شماست

آيا تعبير خواب صحت دارد؟

تعبير خواب صحت دارد و قرآن و حديث از آن خبر داده است. البته همه کس نمي تواند تعبير خواب کنند و نيز همه ی‌ خواب ها تعبير ندارند. قرآن کریم می فرماید : عزيز مصر خوابي ديد و از معبّران خواست آن را تعبير کنند، ولي آنان از تعبير اين خواب عاجز شده و نتوانستند، ليکن حضرت يوسف خواب را تعبير فرمود و در آينده، تعبير او به حقيقت پيوست. تعبیر خواب آنلاین براساس کتب موثق نوشته میشود.

پس از بررسی وبسایتهای بسیاری به این نتیجه رسیدم که هنوز در سطح ایران یک وبسایت جامع و کامل تعبیر خواب وجود ندارد. اکثر تعبیر خواب ها قدیمی و مربوط به کتابهای گذشته است و امروز دیگر کاربردی ندارد. بنابراین ایجاد یک وبسایت جامع تشکیل شده از تعابیر معبران قدیم و استفاده از تعابیر معبران و روان شناسان جدید لازم بود. با توکل به خدا سایت تعبیر خواب جامع ایجاد شد تا موجب رفع نیاز اکثر هموطنان عزیز شود.

تعبیر خواب تلفنی 

تعبیر خواب پس از دیدن آن از مهمترین دغدغه‌های افراد به‌شمار می‌رود. انسان در هنگام خواب روح از بدنش جدا شده و به عالم غیب می‌رود. البته همه خواب‌ها در واقعیت به‌وقوع نخواهند پیوست. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات کاملی در مورد انواع خواب، تعبیر آن و… به دست آورید، با ما در تعبیر خواب آنلاین ارتباط باشید.

تعبیر خواب آنلاین

سوالات متداول

بر اساس سخنان امام صادق (ع)، در روز های ماه معنی هر خواب می تواند متفاوت باشد.

اول هر ماه : باطل است
دوم و سوم : قرینه و برعکس است
چهارم و پنجم: بعد از مدتی اعمال می شود
ششم و هفتم و هشتم و نهم : هر چیزی که در خواب دیدید کاملا راست است
دهم و یازدهم و دوازدهم: بعد از مدتی اعمال می شود
سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم : تعبیر در این روز باطل است
شانزدهم و هفدهم : بعد از مدتی اعمال می شود
هجدهم و نوزدهم : کاملا صادقانه و درست است
بیستم و بیست و یکم : کذب است
بیست و دوم و بیست و سوم : نشانه شادمانی است
بیست و چهارم تا بیست و هفتم : برعکس معنی میشود
بیست و هشتم تا سی ام : صادقانه و صحیح است

خواب های آشفته

خواب جنسی که همراه لذت باشد

خواب در زمان هذیان

  • ماه ربیع الاول : نعمت و برکت در آن ها نمایش داده میشود
  • ماه ربیع الثانی: اگر خواب شما خوب باشد بعد از مدت طولانی تعبیر می شود و اگر بد باشد سریع رخ میدهد
  • جمادی الاول: در این ماه خرید و فروش نکنید
  • جمادی دوم : اگر خواب شما خوب باشد بعد از مدت طولانی تعبیر می شود و اگر بد باشد سریع رخ میدهد
  • ماه رجب : خواب های در این ماه معنای بسیار خوبی دارند
  • ماه شعبان :معنی خواب های این ماه خیر است و هیچ تعبیر خواب بدی وجود ندارد
  • رمضان :  این ماه نیز مانند شعبان است
  • شوال : بدترین خواب ها به زودی رخ می دهند
  • ذیقعده : اگر خوابی با مضمون سفر دیدید در این ماه سفر نکنید
  • ذیحجه : خواب سفر را سفر کن. دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

بله برای تعبیر خواب تلفنی باید هزینه پرداخت شود

ساعت 6-10 شب :

رؤيا نزديک مغرب درست نيست و تعبير ندارد، زيرا از پري شکم است تا يک سوم از شب هم بي تعبير است.

 

ساعت 10 شب تا 2 صبح:

در نيمه شب اگر خواب بين دچار امتلاء نباشد ، خواب از يک سال تا 50 سال تعبير مي شود.

 

ساعت 2 صبح تا 5/4 صبح

در يک سوم آخر شب خواب صحيح است و از 15 روز تا دو ماه و تا يک سال تعبير مي شود.

 

ساعت 5/4 صبح در سپيده دم

از يک هفته تا يک ماه تعبير مي شود.

 

ساعت 5/4تا 6 صبح پس از سپيده دم

از يک روز تا يک هفته تعبير مي شود.

 

ساعت 6 صبح

در بر آمدن خورشيد همان روز تعبير شود.

 

ساعت 10 صبح تا 15 روز و در هنگام اذان ظهر تا يکي 2 روز. تعبير مي شود.

تعبیر خواب به شکل کلی از نظر آیت‌الله فاطمی

تعبیر خواب

تعبیر خواب آنلاین را در سایت یونیکا دنبال کنید. خواب به عنوان یک پدیده‌ی عجیب و غریب برای انسان همواره مورد توجه قرار گرفته است. در فرهنگ ایرانی نیز، تعبیر خواب به عنوان یک شاخه‌ی مهم در روانشناسی و فلسفه بررسی شده است. در این مقاله به بررسی تعبیر خواب آنلاین در فرهنگ ایرانی خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب آنلاین

از دیرباز تعبیر خواب برای انسان‌ها جذابیت داشته است. از آنجایی که خواب به عنوان یک پدیده‌ی مهم در زندگی انسان‌ها شناخته شده است، تعبیر خواب آنلاین نیز برای فهم درستی از زندگی افراد مورد استفاده قرار گرفته است. در ایران نیز تعبیر خواب به عنوان یک رساله‌ی قدیمی باستانی و هنری شناخته شده است.

چیستی تعبیر خواب؟

تعبیر خواب آنلاین به معنای تحلیل و تفسیر خواب است. خواب، به عنوان یک پدیده‌ی شناخته شده در علوم روانشناسی، به عنوان یک مقدمه برای فهم عمیق‌تر از روانیات انسان شناخته شده است. تعبیر خواب نیز به صورت دقیقی به بررسی عواملی که باعث شکل‌گیری خواب شده‌اند، پرداخته و تلاش می‌کند تا با تحلیل خواب، رازهایی از ذهن انسان را برای بررسی‌کنندگان آشکار کند.

تاریخچه‌ی تعبیر خواب در ایران

تعبیر خواب یونیکا

تعبیر خواب در فرهنگ ایرانی به عنوان یک هنر قدیمی و باستانی شناخته شده است. در دوران باستان، تعبیر خواب به عنوان یک رساله‌ی فلسفی زیبا و پرمحتوا محسوب می‌شد. بر خلاف دیگر فرهنگ‌ها که تعبیر خواب را به عنوان یک فرایند مذهبی می‌شناسند، در فرهنگ ایرانی، تعبیر خواب به عنوان یک هنر ساختاری و فلسفی تلقی می‌شود. در ادامه پیشرفت جوامع بشری تعبیر خواب آنلاین جایگزین روشهای قدیمی شده است و الان دهها برنامه برای تعبیر خوتاب آنلاین تهیه و در بازار عرضه شده است و انواع سایت‌های ایرانی با  تعبیر خواب آنلاین پاسخ گویی کاربران خود هستند.

اهمیت تعبیر خواب در فرهنگ ایرانی

فرهنگ ایرانی به عنوان یک شاخه‌ی مهم در روانشناسی و فلسفه بررسی شده است. در باور فرهنگی ایرانی، خواب به عنوان یک کانال بین دنیای از دست رفته‌ی ماوراء الطبیعه و جهان زندگی ما شناخته شده است. بنابراین، تعبیر خواب در فرهنگ ایرانی به عنوان یک ابزار مهم برای درک نشانه‌هایی که خداوند برای ما فرستاده است، محسوب می‌شود. و تعبیر خواب آنلاین نیز با گسترش دنیای وب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

روش‌های مختلف تعبیر خواب

تعبیر خواب روش‌های مختلفی را برای تعبیر خواب ارائه می‌دهد. در اینجا به دو روش رایج و مهم تعبیر خواب، یعنی رویکرد روانشناسی و رویکرد معنوی پرداخته‌ایم.

رویکرد روانشناسی

رویکرد روانشناسی برای تعبیر خواب آنلاین، به استفاده از اصول روانشناسی و بررسی خصوصیات شخصیتی فرد در تحلیل خواب، تکیه می‌کند. با تحلیل عوامل مختلفی مانند خصوصیات شخصیتی، حالت های احساسی و عوامل روانشناختی دیگر، می‌توان به یک تعبیر منطقی و درست از خواب فرد پی برد.

رویکرد معنوی

رویکرد معنوی به تعبیر خواب، بر اساس باورهای مذهبی و فلسفی فرد تکیه می کند. برای تحلیل خواب، از نظرات و معتقدات مذهبی و فلسفی فرد استفاده می‌شود. نظر به اینکه در فرهنگ ایرانی، معتقدان به این باور هستند که خداوند از طریق خواب با ما صحبت می‌کند، تعبیر خواب در این رویکرد به یک معرفت مهم در روابط انسان با خداوند تبدیل شده است.

قالب‌های شایع در خواب و تفسیر آن‌ها

به عنوان یک شاخه‌ی مهم در روابط انسان با دنیای فراتر از طبیعت، تعبیر خواب به منظور روشن کردن راهنمای انسان‌ها با استفاده از نشانه‌های خاصی که در خواب برایشان ارائه می‌شود، به کار می‌رود. در این بخش، به تعبیر قالب‌های شایع در خواب پرداخته‌ایم. که میتوانید در تعبیر خواب آنلاین یونیکا آنرا جستجو کنید.

خواب افتادن

یکی از قالب‌های شایع در خواب، خواب افتادن است. در این خواب، فرداحساس می‌کند که از ارتفاعی سقوط می‌کند. تعبیر خواب افتادن به این معناست که فرد در زندگی خود با دغدغه‌هایی روبرو است و احساس شکست در کارهایش دارد.

خواب پرواز

خواب پرواز یکی دیگر از قالب‌های شایع در خواب است. در این خواب، فرد به صورت پرواز کرده و از بالای چیزی عبور می‌کند. تعبیر خواب پرواز نشان می‌دهد که فرد در زندگی خود درگیر چالش‌هایی است که می‌خواهد آنها را به دست آورد.

خواب لخته شدن

خواب لخته شدن یکی دیگر از قالب های شایع در خواب است. در این خواب، فرد احساس می‌کند که بدنش به یخ تبدیل شده و قادر به حرکت نیست. تعبیر خواب لخته شدن به این معناست که فرد در زندگی خود به دلیل فشار و استرس شدید، احساس ناتوانی کرده و در برابر چالش‌های زندگی از توانایی ادامه رو به رو می‌باشد.

تعبیر خواب مرده

خواب افتادن دندان

خواب افتادن دندان یکی دیگر از قالب‌های شایع در خواب است. در این خواب، دندان فرد از دهانش بیرون می‌افتد. تعبیر خواب افتادن دندان به این معناست که فرد در زندگی خود با موضوعاتی همچون تغییر وضعیت شغلی، روابط شخصی یا به مشکل برخورده و نگران آینده و تغییرات آن است.

36 نظرات

  1. سلام
    من متاهلم ویه دختر۱۲ ساله دارم.تو خواب یکی از اقوام شوهرم که متارکه کرده دیدم که از من خوشش اومده وبه من میخواست نان باگت بده گفتم نمیخوام برو کلید منو بیاربعد اونم رفت و دسته کلیدمو اورد داد بهم و بعد یکی از درهای خونه م خراب بود رفتم قفلشو عوض کردم وقفلش کردم
    میشه لطف کنید و بگید تعبیرش چیه

  2. سلام
    من خواب دیدم با دوست صمیمیم رفتیم قبرستون و قبر خواهرزاده‌ی مُردم رو بهش نشون دادم،اصلا هم ناراحت نبودیم انگار باذوق بهش نشون میدادم یه جشن هم بود تو قبرستون و همه جا با بادکنکای صورتی براق تزیین شده بود، تعبیرش چیه؟
    ممنون

  3. با سلام . خواب دیدم که فرزندم به همراه دوستش ؛ چاهی پیدا کردند که ظاهراً در آن گنج وجود داشت
    فرزندم و دوستش ب من گفتن که به کسی نگو و آرام حرف بزن تا نگهبانان صدات رو نشنون.
    اونها چاه را به من نشون دادند که چاهی پر از آب و لجن بود
    ابتدا فرزندم وارد چاه شد ( نمی دونم چرا طناب ب کمر نبست) و من گریه میکردم و میگفت گریه نکن ؛ نگهبان صداتو می‌شنوه. و همینطوری زیر آب می‌رفت

    متاسفانه بخاطر شدت ناراحتی از خواب پریدم و ادامه خواب رو ندیدم‌ ممنون میشم تعبیر کنید

    • مشکلی برایتان پیش خواهد آمد که سبب بی اعتمادی شما میشود.
      بسیار نگران مشکلات زندگی و فرزند خود هستید،
      این خواب یک هشدار است برای تصمیم اشتباهی که گرفتید

  4. سلام .خواب دیدم گوشیم گم شده . و بسیار ناراحت بودم . و همه کارو دنبال گوشی گشتم .آخر سر هم از دکه ای شماره موبایل بزرگ مسجد رو گرفتم .( ظاهرا نمی تونستم وارد مسجد بشم)و با او صحبت کردم و او گفت که مبایل رو پیدا کرده و کنار گذاشته که برم ازش بگیرم

  5. سلام روزتون بخیر✨
    خواب دیدم پدر فوت شده ام یک قابلمه برنج ک پخته بودیم رو توی دو بشقاب کشیدند و بشقاب ها را ب برادرانم دادم و باقی برنج ک خیلی بیشتر از سهم یک نفر بود را پدرم خوردند ب من و مادرم ندادند من گفتم این زیاده و پس ما چیکار کنیم اما پدرم جدی نمی‌گرفت و آخرش هم مهمان برای پدر آمد همه برنج را پدر تمام نکرد و بردیم آشپزخانه و مادرم هم از قابلمه دیگری برنج برای خودش میخواست بکشد و ب من گفت بیا ما ازین برنج میخوریم

    • اگر پدرتان فوت شده باشد ارث پدری شما پایمال تواند شد
      اما اگر پدر زنده هستند چیز ارزشمندی را ازدست خواهید داد و به جای آن چیز کم ارزشتری را بدست می‌آورید

  6. مامان بزرگم یک ساله که فوت شده
    دیشب خالم خواب دیده مامانبزرگم بهش یه کارت مشکی میده و میگه اسم دونفرو بنویسه کارشون داره ( داییم و زنداییم که زنده هستن)

    قبلشم دختره همین داییم خواب دیده که مامانبزرگم بهش میگه وسایلاتو جمع کن میخوام بیام ببرمت

  7. بنده یک دوست صمیمی ‌اشتم که مدتی میشه باهم قطع رابطه کردیم.مادرشوهرم که با من رابطه خوبی داره خواب دیده که من چیزنامشخصی بهش دادم و گفتم به دست دوستم برسونه. ایشون برای پیدا کردن دوستم راهی میشه به خیابان و کوچه ها و دوستمو درحالت برهنه و بیحال در حالت مچاله شده در خود که دراز کشیده بود روی زمین پیدا میکنه، و به کسانی ک آنجا بودن میگه که لااقل به مادرش خبر بدید بیاد به دادش برسه

    • سلام
      من متاهلم ویه دختر ۱۲ ساله دارم. تو خواب یکی از اقوام شوهرم که متارکه کرده دیدم که از من خوشش اومده و به من میخواست نان باگت بده گفتم نمیخوام برو کلید منو بیار بعد اونم رفت ودسته کلیدمو اورد داد بهم وبعد یکی از درهای خونه م خراب بود رفتم قفلشو عوض کردم.
      میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه

  8. خواب دیدم بعداز کمی رانندگی
    دریک جمعی از آشنایان روستا حضور دارم دریک مکان نامعلوم وبعد از کمی راه رفتن در یک خانه خود را دیدم که در جمعی نشستم دور یک شعله و یکباره یه تعداد آدم تقریبا مسن سال وارد شدند که من یکسری بساط لول و سیخ وسنجاق تریاک کشی را جمع کردم و دادم به نوه عموی پدرم و بیدار شدم

  9. سلام. مطلقه هستم . خواب دیدم با شوهر سابقم که در حال حاضر متاهله ازدواج کردم و به شهر مورد نظر رفتم اما خانه جدید و شیکتر از خانه قبلی بود . شوهرم هم همسر الانشو طلاق داده بود و زنش و دخترش از اون خونه رفته بودن درحالیکه همسر سابقم الان فقط صاحب ی فرزند پسر هست.منم تو خواب از برگشتم ناراحت نبودم .ولی واقعا تمایلی به بازگشت به شوهر سابقم ندارم و بهشم فکر نمیکنم. در خواب با من نزدیکی هم داشت که البته من در خواب از اینکه بدنم تمیز و آماده رابطه نیست کمی ناراحت بودم.

  10. سلام وقتتون بخیر.من مادرم چند ماهی هست فوت کرده برادرم خوابشو دیده که از من عصبانی و خیلی ناراحت هستش.خیلی گرفته شدم روحیم داغون شد تا چند روز بعدش من خوابشو دیدم ک گفتم تو از من ناراحتی گفت ن و دستشو بوسیدم ممنون میشم تعبیر خوابمو بگین🙏🏻

    • مشکلی بوده که حل شده البته این خواب برای مرده نشان از نگرانی او از اعمال شما دارد، برای تعبیر دقیق‌تر با ما تماس بگیرید

  11. سلام
    خوابی دیده شده ک یکی از اقوام ک زن بودع و  فوت شده تو ی مراسم  بودن و خواستن زنگ بزنیم ب پدرش بگیم اب برداره وقتی گفته شد خودت زنگ بزن گفته من تلفن ندارم
    میشه تعبیرش رو  بگین

    • گر مرده توی خواب آب بخواد
      نشانه اینکه از خانواده انتظار خیرات داره

      البته نشانه حلالیت از پدر هم هستش

      آب برای زنده نشانه حیات هستش
      اما تعبیر خواب شما،
      نیاز مرده به خیرات هستش و حلالیت
      البته اگر مایل هستید میتوانیم خواب تون ارسال کنیم برای تعبیر اختصاصی
      که توسط یکی معبران مجدد تعبیر بشه.
      لازم دونستید بفرمایید تا نوبت رزرو شود

  12. سلام
    خوابی دیده شده ک یکی از اقوام ک زن بوده و  فوت شده تو ی مراسم  بودن و خواستن زنگ بزنیم ب پدرش بگیم اب برداره وقتی گفته شد خودت زنگ بزن گفته من تلفن ندارم
    میشه تعبیرش رو  بگین

    • گر مرده توی خواب آب بخواد
      نشانه اینکه از خانواده انتظار خیرات داره

      البته نشانه حلالیت از پدر هم هستش

      آب برای زنده نشانه حیات هستش
      اما تعبیر خواب شما،
      نیاز مرده به خیرات هستش و حلالیت
      البته اگر مایل هستید میتوانیم خواب تون ارسال کنیم برای تعبیر اختصاصی
      که توسط یکی معبران مجدد تعبیر بشه.
      لازم دونستید بفرمایید تا نوبت رزرو شود

  13. سلام ببخشید همسرم‌دیشب ساعت ۴خواب دید که همسایه مون که یه خانم پیر وتنها بود وهفته پیش به رحمت خدا رفتند اومد عقب ماشینمون نشسته دست شوهرم مقداری کیک های تولد دخترم مالیده بودوحاج خانم بهش گفته بیا با هم بریم مشهد تا گناهامون پاک بشه شوهرم ترسیده بود دستش را گذاشته به فرمون وآماده برای رفتن

  14. سلام خواب دیدم خاستگار قبلی که از اقوام است به خانه مامان بزرگم اومده بودن و موقع رفتن حال پسره بد شد فشارش افتاد برگشتن داخل نشستن من رفتم شربت درست کنم براش ولی هرچی شکر و پودر می‌ریختم تو لیوان شیرین نمیشدمیخواستم تعبیرش رو بدونم

  15. وقتتون بخیر خواب دیدم شوهر خواهرم که قبلاخواهرم ازش طلاق گرفته کسی راازپشت باچاقوزد یعنی آرام چاقوراپشت شانه اش کردودرآوردبه صورتی که من گفتم چقدراین چاقوتیزاست بعددیدم نمیدونم کی دنبال من وبچه هام وشوهرم کردیک چشم دخترم روفکرکنم پاره کردن دنبالمون کردن رفتیم داخل بیابان خواستن شوهرم رابکشن توی بیابان چادرزده بودیم شوهرم به این سمت وآن سمت چادرفرارمیکردخواستن چادرراآتش بزنن منم دست بچه هام روگرفتم وازترس کناررفتم خواستن هرجور شده بکشنش که ازخواب بیدارشدم ساعت ۵ونیم صبح بود

    • خواهر شما با فردی در ارتباط است ، که این ادامه این رابطه به صلاح ایشان نیست و ممکن است که دوباره مشکلاتی پیش بیاد.
      در مورد شما ، در قضیه ازدواج و طلاق خواهرتان نقش داشتید. اما قضاوتی که کردید درست نبوده،
      برای حل مشکلات تان روی کسی حساب باز نکنید کسی فکر میکنید امین و دوستدار شماست به زیان شما عمل خواهد کرد

  16. سلام وقتتون بخیر .
    خواب دیدم رفتم شهرستان خونه خواهرم مهمانی .
    تو یکی از اتاق های اونجا رودخانه رد شده بود و میگفتن این رود نیل هست واین خانه ها به برکت حضرت یوسف بر روی رود نیل ساخته شدن .
    و میگفتم این آبی هست که به وسیله حضرت یوسف تبرک یافته است من با اون آب دست وصورت خودم رو شستم . وصدای گذر رود بسیار دلنشین بود .

    • رود در حالت کلی نشانه کرم و محبت از جانب مرد است.
      شستن دست و صورت نشانه ای که غم و اندوه برطرف می‌شود و می‌تواند نشانه از برطرف شدن مشکلات مالی باشد‌.
      هم چنین دلیلی بر قبول شدن نذر هم میباشد

      البته تفسیر دقیق هر خواب باید با در نظر گرفتن شرایط و جزییات هر شخص باشد. و نمیتوان یک تعبیر را برای تمام افراد ارائه داد

  17. سلام وقتتون بخیر .
    خواب دیدم رفتم شهرستان خونه خواهرم مهمانی .
    تو یکی از اتاق های اونجا رودخانه رد شده بود و میگفتن این رود نیل هست واین خانه ها به برکت حضرت یوسف بر روی رود نیل ساخته شدن .
    و میگفتم این آبی هست که به وسیله حضرت یوسف تبرک یافته است من با اون آب دست وصورت خودم رو شستم . وصدای گذر رود بسیار دلنشین بود .

    • سلام خواب دیدم رفتم کتابفروشی محصولات مذهبی داشت قرآن کیفی کع زیپ دارن رو باز کردم همونجا داخلش طلابود النگو انگشتر گوشواره
      من رفتم این طلاها رو به فروشنده نشون دادم‌گفتم داخل قرآن بوده اونم‌گفت نمیدونم چیکار کنم چندین بار بین قرآن طلا دیدم طلاها رو بدم به کی ؟ گفتم از مرجع تقلیدت بپرس که باید چیکاریش کنی احتمالا باید بدی به فقیر تو ذهنم بیشتر این بود که طلاها رو بده به من چون خانواده منم‌نیازمند هست .

    • تعبیر دقیق آن بستگی به جزئیات و شرایط خواب دارد
      در حالت کلی نشانه یک فرصت و یا امکان یک اتفاق جدید در زندگی میتواند باشد.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید